Posts by Folfy_Blue

    Thats lame, here, have some good collections that I made:


    Steam Workshop::Every single furry item on the workshop, ever (pt. 1)
    Steam Workshop: Garry's Mod. This collection has a goal of having every single furry-related workshop item cataloged. The "Subscribe to all" button…
    steamcommunity.com
    Steam Workshop::Every single furry item on the workshop, ever (pt. 2)
    Steam Workshop: Garry's Mod. This collection has a goal of having every single furry-related workshop item cataloged. The "Subscribe to all" button…
    steamcommunity.com
    Steam Workshop::Every single furry item on the workshop, ever (pt. 3)
    Steam Workshop: Garry's Mod. This collection has a goal of having every single furry-related workshop item cataloged. The "Subscribe to all" button…
    steamcommunity.com

    Those are 3000 addons btw

    Them asking for the admin chat was indeed not a joke that you feel it was.

    I'm not going to lie but it really feels like a joke, in the same way me asking every so often other admins to forcekill lyicx, or in the same way I've seen people asking admins to smite an OP; in which both cases the action were executed multiple times in the past.

    It's not like Yurni went "Hey I need you to show me if X said Y about Z at H:M", no context was added. The whole message was "leak admin chat", Yurni went straight ahead and said something context-less, absurd, and unprompted because it's funny, in the same way I may join chat, say "we should forcekill lyicx", see it happen, have a laugh, and then resume with my life.

    I will continue to vouch with the same rationale as the last time this application was open.

    I would also like to point out that after looking at the old threads, the community has been only been given context that the only wrongdoings of Yurni were: receiving logs from an admin, and throwing eggs at someone in the video game... Which I do not believe are grounds for a solid objection. I would go as far as saying the admins are entirely at fault there.

    Que viens-tu de baragouiner à mon sujet, jeune paltoquet ? Sache que je fus le mousquetaire préféré de Sa Majesté, j'ai conduit de nombreux assauts sur les adorateurs de Calvin et j'ai estourbi plus de 300 chiens galeux de ta sorte. Je suis prompt à occire tous les hérétiques, et suis le meilleur arquebusier de toute la chrétienté. Tu n'es rien que de la panse de chien galeux pour moi. Je vais t'anéantir avec un zèle que le genre humain ignore encore, rappelle-toi ces satanés mots. Pensais-tu qu'une échappade furtive suffirait à me couper les bras ? Médite cela, foutriquet. Alors que nous parlons, j'informe mes correspondants dans tous les régiments de dragons qui peuplent la terre natale, et ton nom de baptême circule de bouche en bouche dans les plus sombres tavernes du royaume, si bien que tu ferais mieux de faire tes prières devant le sort infâme qui t'attend, sac à purin. Le sort qui anéantira le sale je ne sais quoi que tu appelles, avec outrecuidance, ta vie. Tu es déjà décédé, foutredieu. Je puis apparaître partout, n'importe quand, pour t'occire de sept cent manières différentes, sans même daigner enlever mes gants. Mortecouille, je suis plus qu'aguerri à couper les jarrets des marauds comme toi, et j'ai de surcroît tous les canons du royaume de France à ma disposition, et j'en ferai bon usage pour pulvériser ta carcasse de renégat et en débarrasser la couronne de France, nom d'un chien. Si seulement tu savais quelle divine rétribution ton petit commentaire de jean-foutre allait faire choir sur tes abattis, peut-être aurais-tu tourné sept fois la langue dans ton misérable gosier. Mais tu ne le pus, tu ne le fis, et tu en recueilles à présent l'effroyable moisson, triple buse. La fureur du ciel va pleuvoir sur ton enveloppe terrestre, et tu t'y noieras sans échappatoire. Tu vas rejoindre le Père Eternel, cornichon.

    Edit: The ketchup bottle is supposed to be red, font color doesn't work in code blocks even though the preview displays it